Аннотации:
Встановлено, що в процесі експлуатації дизелів параметри процесу паливоподачі, що керують паливним насосом, виходять за межі регламентованих значень, призводячи до підвищеної витрати палива, втрати потужності та збільшення токсичності відпрацьованих газів.
Теоретично обґрунтований вплив на точність вимірювання контрольованих параметрів паливних насосів похибок, що вносяться конструктивними елементами випробувальних стендів, а саме зливу та осадження палива, градуювання мірних ємностей, візуального зчитування рівня палива, температури палива, лічильника циклів, нестабільність частоти обертання приводу стенда.
Проведені стендові випробування двигуна, укомплектованого паливним насосом, відрегульованому на модернізованому стенді, показали покращення техніко-економічних показників роботи дизеля.