Аннотации:
Визначено основні завдання CRM-систем та їх ролі у підвищенні
ефективності взаємодії з клієнтами. Виконано аналіз можливостей сучасних
CRM-рішень, класифікацію їх за видами та функціональними особливостями.
Розглянуто популярні веб-сайти та сервіси, що надають CRM-функціонал, із
метою оцінки зручності та практичної користі для бізнесу.
Наведено принципи створення дружніх для користувача інтерфейсів (<user
friendly>), а також виявляються переваги й недоліки інтерфейсів існуючих CRM-
систем. Представлено інструментарій платформи Monday work platform для
проектування ефективного та інтуїтивного користувацького інтерфесу.
Вибрано технологію та інструментарій для створення додатку. Визначено
технічне завдання. Подано підхід до реалізації структури додатку, розробки
макетів та основних функціональних модулів.
Виконано та наведено методику автоматизованого тестування UI за
допомогою Jest і React Testing Library. Описано практичне застосування додатку з
інтуїтивним інтерфейсом, що дозволяє користувачам ефективно взаємодіяти з
CRM-даними та оцінити стабільність, продуктивність і зручність реалізованого
рішення.