Короткий опис(реферат):
АНОТАЦІЯ
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню інноваційного менеджменту як засобу формування конкурентних переваг туристичного підприємства.
В першому розділі «Теоретичні основи інноваційного менеджменту в туристичній галузі» теоретичні основи інноваційного менеджменту в туристичній галузі, розглянуто сутність та роль інновацій у діяльності туристичних підприємств, охарактеризовано специфіку інноваційного менеджменту в туристичній сфері, описано інноваційні технології в сучасному туристичному бізнесі
У другому розділі «Аналіз інноваційного потенціалу туристичної компанії «JOIN UP!» проаналізовано інноваційний потенціал туристичної компанії «JOIN UP!». Подано загальну характеристику туристичної компанії «JOIN UP!». Проаналізовано впровадження інноваційних технологій в менеджменті туристичного оператора «JOIN UP». Розроблено SWOT-аналіз інноваційної діяльності компанії «JOIN UP!».
У третьому розділі «Удосконалення інноваційного менеджменту як засобу підвищення конкурентних переваг» розроблено низку рекомендацій щодо удосконалення інноваційного менеджменту як засобу підвищення конкурентних переваг. Описано напрями підвищення ефективності інноваційного менеджменту в туристичних підприємствах. Запропоновано шляхи використання цифрових технологій і smart-інструментів у практиці компанії «JOIN UP!».
ANNOTATION.
The qualification work is devoted to the study of innovation management as a means of forming competitive advantages of a tourism enterprise.
In the first chapter ‘Theoretical foundations of innovation management in the tourism industry’ the theoretical foundations of innovation management in the tourism industry, the essence and role of innovation in the activities of tourism enterprises, the specifics of innovation management in the tourism sector, describes innovative technologies in the modern tourism business
The second section ‘Analysis of the innovative potential of the travel company “JOIN UP!” analyses the innovative potential of the travel company “JOIN UP!”. A general description of the travel company ‘JOIN UP!’ is given. The introduction of innovative technologies in the management of the travel company ‘JOIN UP’ is analysed. A SWOT-analysis of the innovative activities of the company ‘JOIN UP!’ has been developed.
In the third section ‘Improvement of innovation management as a means of increasing competitive advantages’ a number of recommendations for improving innovation management as a means of increasing competitive advantages are developed. The directions of improving the efficiency of innovation management in tourism enterprises are described. The ways of using digital technologies and smart tools in the practice of the company ‘JOIN UP!’ are proposed.