Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Найденко, Андрій Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2022-07-13T18:25:14Z | |
dc.date.available | 2022-07-13T18:25:14Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Найденко А.О. Дослідження особливостей розбирання і складання різьбових з’єднань з різним технічним станом : магістерська робота. Львів, 2021. 55 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/248 | |
dc.description | Спеціальність 274 „Автомобільний транспорт” | uk_UA |
dc.description.abstract | Проведений нами аналіз шпильок поширених автомобілів, який показав що найбільш розповсюдженими для прийнятих автомобілів є шпильки М10 і М8 частка яких складає 51,22 % від загальної кількості. В автомобілі МАЗ-5335 найбільшу частку 24,41% складають шпильки М11, а у автомобіля КамАЗ – 65115 36,44% - шпильки М16. Загалом в даних машин є від п’яти до дев’яти типорозмірів шпильок. 4 В процесі досліджень використана методика динамометрування крутного моменту з використанням інструментів оснащених тензодатчиками, з’єднаними з підсилювачем, аналого-цифровим перетворювачем та персональним комп’ютером. Опрацьовано та описано результати досліджень впливу величини моменту затягування між собою двох гайок на процес викручування шпильки та викручування шпильки розрізаними гайками. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ | uk_UA |
dc.subject | шпилька | uk_UA |
dc.subject | pin | uk_UA |
dc.subject | викручування шпильок | uk_UA |
dc.subject | twisting of pins | uk_UA |
dc.subject | різьбове з’єднання | uk_UA |
dc.subject | threaded connection | uk_UA |
dc.subject | різьбовий стержень | uk_UA |
dc.subject | threaded rod | uk_UA |
dc.title | Дослідження особливостей розбирання і складання різьбових з’єднань з різним технічним станом | uk_UA |
dc.title.alternative | Study of the peculiarities of dismantling and assembling of threaded connections of different technical condition. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |