dc.contributor.author |
Найденко, Андрій Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-13T18:25:14Z |
|
dc.date.available |
2022-07-13T18:25:14Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Найденко А.О. Дослідження особливостей розбирання і складання різьбових з’єднань з різним технічним станом : магістерська робота. Львів, 2021. 55 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/248 |
|
dc.description |
Спеціальність 274 „Автомобільний транспорт” |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проведений нами аналіз шпильок поширених автомобілів, який показав
що найбільш розповсюдженими для прийнятих автомобілів є шпильки М10 і
М8 частка яких складає 51,22 % від загальної кількості. В автомобілі МАЗ-5335
найбільшу частку 24,41% складають шпильки М11, а у автомобіля КамАЗ –
65115 36,44% - шпильки М16. Загалом в даних машин є від п’яти до дев’яти
типорозмірів шпильок.
4
В процесі досліджень використана методика динамометрування крутного
моменту з використанням інструментів оснащених тензодатчиками, з’єднаними
з підсилювачем, аналого-цифровим перетворювачем та персональним
комп’ютером.
Опрацьовано та описано результати досліджень впливу величини
моменту затягування між собою двох гайок на процес викручування шпильки
та викручування шпильки розрізаними гайками. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
uk_UA |
dc.subject |
шпилька |
uk_UA |
dc.subject |
pin |
uk_UA |
dc.subject |
викручування шпильок |
uk_UA |
dc.subject |
twisting of pins |
uk_UA |
dc.subject |
різьбове з’єднання |
uk_UA |
dc.subject |
threaded connection |
uk_UA |
dc.subject |
різьбовий стержень |
uk_UA |
dc.subject |
threaded rod |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження особливостей розбирання і складання різьбових з’єднань з різним технічним станом |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Study of the peculiarities of dismantling and assembling of threaded connections of different technical condition. |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |