dc.contributor.author |
Петрик, Владислав Віталійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-12T06:58:34Z |
|
dc.date.available |
2025-03-12T06:58:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Петрик В. В. Покращення ефективності двигуна МеМЗ–245 застосуванням біоетанолу : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 55 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2456 |
|
dc.description |
Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проведено аналіз та перспективи використання біоетанолу, як компонента альтернативних палив для двигунів внутрішнього згоряння.
Наведена порівняльна характеристика фізико-хімічних властивостей біоетанолу і автомобільних бензинів. При живленні двигуна сумішевими паливами масові викиди NOx G у ВГ значно знижуються (1,5–2 рази) у порівнянні з бензином і незначно зростають (1,1–1,2 рази) при підігріві свіжого заряду.
Отримані середні швидкісні режими ТЗ у різних режимах роботи двигуна при використанні різних палив. За отриманими експериментальними даними визначено діапазон режимів роботи двигуна, що є найбільш поширеним в умовах руху ТЗ в міському транспортному потоці.
Встановлена відносна величина збільшення витрати палива при використанні палива Е25 складе від 7.96% до 15.84% порівняно із бензином.
За результатами економічних досліджень встановлено, що застосування біоетанолу, як палива, дозволить покращити ефективність двигуна МеМЗ–245. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Львівський національний університет природокористування |
uk_UA |
dc.subject |
автомобіль |
uk_UA |
dc.subject |
vehicle |
uk_UA |
dc.subject |
біоетанол |
uk_UA |
dc.subject |
bioethanol |
uk_UA |
dc.subject |
двигун |
uk_UA |
dc.subject |
engine |
uk_UA |
dc.title |
Покращення ефективності двигуна МеМЗ-245 застосуванням біоетанолу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Improving the efficiency of the MeMZ-245 engine by using bioethanol |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |