Repozytorium DSpace

Маркетингове забезпечення розвитку туристичної індустрії України

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Василина, Уляна Орестівна
dc.date.accessioned 2025-02-07T07:17:17Z
dc.date.available 2025-02-07T07:17:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Василина У.О. Маркетингове забезпечення розвитку туристичної індустрії України: кваліф. робота за спеціальністю “Туризм і рекреація”. Львів : ЛНУП, 2024. 100 с. На правах рукопису. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2168
dc.description 242 Туризм і рекреація uk_UA
dc.description.abstract Анотація Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ маркетингового забезпечення розвитку туристичної індустрії України та розробленню рекомендацій його вдосконалення. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретико-методичні засади маркетингового забезпечення розвитку туристичної індустрії. В другому розділі дослідження проведено аналіз та маркетингове оцінювання сучасного стану туристичної індустрії України. Зроблено SWOT-аналіз туристичної конкурентоспроможності України. В третьому розділі роботи рекомендовані перспективні напрямки маркетингового забезпечення розвитку туристичної індустрії України. Запропоновано новітні інструменти цифрового маркетингу для туристичного сектору. Розроблено комплекс заходів для реалізації маркетингової стратегії розвитку в'їзного туризму в Україну. Рекомендовано інноваційні підходи до створення поствоєнної моделі туристичного брендування України. Удосконалено методичні підходи до проведення бенчмаркінгових досліджень для покращення конкурентних позицій вітчизняних туристичних компаній. Annotation The qualification work is dedicated to researching the theoretical foundations of marketing support for the development of the tourism industry of Ukraine and developing recommendations for its improvement. In the first section of the qualification work, the theoretical and methodological principles of marketing support for the development of the tourism industry are revealed. In the second section of the study, an analysis and marketing assessment of the current state of the tourism industry of Ukraine was carried out. A SWOT analysis of tourism competitiveness of Ukraine was made. In the third section of the work, prospective directions of marketing support for the development of the tourism industry of Ukraine are recommended. The latest digital marketing tools for the tourism sector are offered. A set of measures has been developed to implement the marketing strategy for the development of inbound tourism in Ukraine. Innovative approaches to creating a post-war tourism branding model of Ukraine are recommended. Methodical approaches to conducting benchmarking studies to improve the competitive positions of domestic tourism companies have been improved. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет природокористування uk_UA
dc.subject туристична індустрія uk_UA
dc.subject tourism industry uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject маркетингове забезпечення uk_UA
dc.subject marketing support uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject SWOT-аналіз uk_UA
dc.subject SWOT analysis uk_UA
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.subject digital marketing uk_UA
dc.subject брендування, uk_UA
dc.subject branding uk_UA
dc.subject бенчмаркінгові дослідження uk_UA
dc.subject benchmarking studies uk_UA
dc.title Маркетингове забезпечення розвитку туристичної індустрії України uk_UA
dc.title.alternative Marketing Support for the Development of Ukraine’s Tourism Industry uk_UA
dc.type Other uk_UA


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj w DSpace


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto