Repozytorium DSpace

Стратегія формування іміджу туристичного підприємства

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Кміть, Дмитро Володимирович
dc.date.accessioned 2025-02-07T07:10:22Z
dc.date.available 2025-02-07T07:10:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кміть Д.В. Стратегія формування іміджу туристичного підприємства: кваліф. робота за спеціальністю “Туризм і рекреація”. Львів : ЛНУП, 2024. 93 с. На правах рукопису. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2166
dc.description 242 Туризм і рекреація uk_UA
dc.description.abstract Анотація Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних аспектів та розробці рекомендацій щодо удосконалення стратегічних засад формування іміджу туристичних підприємств. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретико-методичні засади формування іміджу туристичного підприємства. В другому розділі дослідження проведено аналіз сучасного стану формування іміджу туристичного підприємства “Поїхали з нами”. Зроблено SWOT-аналіз діяльності ТОВ «Поїхали з нами». Проаналізовано ступень сформованості іміджу туристичного підприємства «Поїхали з нами». В третьому розділі роботи рекомендовані стратегічні напрямки та шляхи вдосконалення формування іміджу туристичного підприємства. Окреслено напрямки використання реклами у формуванні іміджу сучасного туристичного підприємства. Запропоновано шляхи створення та підтримки позитивного іміджу туристичних підприємств на основі концепції корпоративної соціальної відповідальності та використання корпоративної культури. Annotation The qualification work is devoted to the study of theoretical aspects and the development of recommendations for improving the strategic principles of forming the image of tourist enterprises. The first section of the qualification work reveals the theoretical and methodological principles of forming the image of a tourist enterprise. In the second section of the study, an analysis of the current state of forming the image of the tourist enterprise “Let's go with us” was conducted. A SWOT analysis of the activities of LLC “Let's go with us” was conducted. The degree of formation of the image of the tourist enterprise “Let's go with us” was analyzed. In the third section of the work, strategic directions and ways to improve the formation of the image of a tourist enterprise are recommended. The directions of using advertising in forming the image of a modern tourist enterprise are outlined. Ways of creating and supporting a positive image of tourist enterprises based on the concept of corporate social responsibility and the use of corporate culture are proposed.р uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет природокористування uk_UA
dc.subject туристичне підприємство uk_UA
dc.subject tourism enterprise uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject image uk_UA
dc.subject SWOT-аналіз uk_UA
dc.subject SWOT analysis uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність uk_UA
dc.subject corporate social responsibility uk_UA
dc.subject корпоративна культура uk_UA
dc.subject corporate culture uk_UA
dc.title Стратегія формування іміджу туристичного підприємства uk_UA
dc.title.alternative Strategy for Building the Image of a Tourism Enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj w DSpace


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto