Аннотации:
Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства.
Красій О.В. Кваліфікаційна робота магістра. Кафедра міжнародних
економічних відносин та маркетингу Дубляни, Львівський НАУ, 2021.
Розглянуто суть і зміст міжнародної збутової стратегії компанії, процес
створення міжнародної збутової стратегії та форми виходу компанії на
зовнішні ринки.
Проаналізовано систему управління і господарської діяльності компанії
ТОВ «Компанія «ТБК ГРУП», розглянуто організацію міжнародної
маркетингової діяльності в компанії та зроблено оцінку поточної міжнародної
збутової стратегії в цій компанії.
На основі проведеного аналізу запропоновано маркетингову стратегію як
засіб виходу компанії на зовнішній ринок, а також впровадження
логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю
компанії