dc.contributor.author |
Красій, Олег Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-05T09:06:24Z |
|
dc.date.available |
2022-07-05T09:06:24Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Красій О.В. Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства: магістерська робота. Дубляни, 2021. 88 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/205 |
|
dc.description |
Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини" |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства.
Красій О.В. Кваліфікаційна робота магістра. Кафедра міжнародних
економічних відносин та маркетингу Дубляни, Львівський НАУ, 2021.
Розглянуто суть і зміст міжнародної збутової стратегії компанії, процес
створення міжнародної збутової стратегії та форми виходу компанії на
зовнішні ринки.
Проаналізовано систему управління і господарської діяльності компанії
ТОВ «Компанія «ТБК ГРУП», розглянуто організацію міжнародної
маркетингової діяльності в компанії та зроблено оцінку поточної міжнародної
збутової стратегії в цій компанії.
На основі проведеного аналізу запропоновано маркетингову стратегію як
засіб виходу компанії на зовнішній ринок, а також впровадження
логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю
компанії |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Львівський національний університет природокористування |
uk_UA |
dc.subject |
Формування і реалізація |
uk_UA |
dc.subject |
Formation and implementation |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
strategy |
uk_UA |
dc.title |
Формування і реалізація міжнародної збутової стратегії підприємства. |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation and implementation of the enterprise‘s international sale strategy. |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |