Streszczenie:
Магістерська робота присвячена удосконаленню контролю за
виконанню розкладу роботи автомобільних транспортних засобів на
маршруті. При складанні розкладів застосовують прогнозування замовлень
і на основі цього досягають мінімальних затримок транспортного процесу.
Виконання їх задається, як правило, з часовими вікнами, які є певним
резервуванням на невизначеність. Однак, чимало зовнішніх чинників є
випадковими і можуть порушувати ці допуски, якщо є певний збіг
обставин. У першу чергу, це є непередбачені прогнозом замовлення, які
виникають, а також скасування відомих замовлень, які вже були включені у
попередньо складений розклад. В першому розділі зроблено огляд відомих
досліджень. Огляд відомих публікацій показує перевагу адаптивних методів
для динамічного програмування, у порівнянні з неадаптивними підходами.
Якщо потік даних є попередньо обробленим, то такий підхід до прийняття
рішень дає середнє поліпшення 0-5%, тоді як гнучкі методи отримують до
10% поліпшення. Однак підходи до онлайн-рішень виявляють найкращу
вигоду