Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі розглянуто методи аеродинамічних досліджень автомобілів. Виконано аналіз конструкцій кузовних елементів, які встановлюються на автомобілі, зокрема – спойлерів, антикрил, багажників, автобоксів. Здійснено моделювання макету автомобіля Mitsubishi Lancer.
В середовищі SolidWorks Flow Simulation виконано комп’ютерне моделювання руху автомобіля без кузовних елементів, а також зі спойлером, антикрилом, багажником та автобоксом. Отримано значення сили лобового опору автомобіля для кожного з вищенаведених варіантів.
Розраховано значення коефіцієнта лобового опору для усіх варіантів компонування автомобіля з кузовними елементами та без них, а також зроблено висновки щодо витрат палива для кожного з варіантів використання кузовних елементів на автомобілі Mitsubishi Lancer.