Streszczenie:
Текстова частина складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел.
В першому розділі розглядаються теоретичні аспекти навчання персоналу як складової підвищення кадрового потенціалу, характеризуються сутність поняття «кадровий потенціал», основні види, типи й форми навчання персоналу.
В другому розділі здійснено аналізування навчання персоналу як складової підвищення ефективності управління сільськогосподарських підприємств ХХХХХХ проаналізовано діяльність сільськогосподарських підприємств, розкрито систему навчання персоналу, описано кількісні та якісні показники кадрового потенціалу
У третьому розділі надано пропозиції для навчання персоналу як складової щодо підвищення ефективності управління сільськогосподарських підприємств ХХХХХХ та моделювання процесу навчання й розвитку персоналу. Запропоновано шляхи вдосконалення системи навчання персоналу
На основі вивченого теоретичного та емпіричного матеріалів сформульовані остаточні висновки і пропозиції. The text part consists of an introduction, three sections, conclusions and proposals, a list of used sources.
The first chapter examines the theoretical aspects of personnel training as a component of increasing personnel potential, characterizes the essence of the concept of "personnel potential", the main types, types and forms of personnel training.
In the second section, the analysis of personnel training as a component of improving the management efficiency of agricultural enterprises of the Lviv region was carried out, the activity of agricultural enterprises was analyzed, the system of personnel training was disclosed, quantitative and qualitative indicators of personnel potential were described
In the third section, proposals for personnel training are provided as a component of improving the management efficiency of agricultural enterprises of the Lviv region and modeling the process of training and personnel development. Ways to improve the personnel training system are proposed
Final conclusions and proposals are formulated on the basis of the studied theoretical and empirical materials.