Streszczenie:
Текстова частина складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку
використаних джерел.
В першому розділі розглядаються теоретико-методичні аспекти
конкурентоспроможності виробництва сільськогосподарської продукції в нинішніх умовах,
характеризується сутність поняття «конкурентоспроможність» та напрями забезпечення
конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств через диверсифікацію їх
діяльності.
В другому розділі здійснено оцінку стану та аналіз конкурентоспроможності
сільськогосподарської продукції, розглянуто особливості конкурентного середовища
сільськогосподарської галузі ХХХХХХ, досліджена діагностика конкурентоспроможності
виробництва продукції
У третьому розділі запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності
сільськогосподарських підприємств. Надано пропозиції щодо впровадження системи
маркетингового управління конкурентоспроможністю сільськогосподарських підприємств.
На основі вивченого теоретичного та емпіричного матеріалів сформульовані остаточні
висновки і пропозиції.