DSpace

Організація PR-діяльності на туристичному підприємстві (на прикладі Coral Travel)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каменщик, Регіна Юрієвна
dc.date.accessioned 2024-08-14T11:03:36Z
dc.date.available 2024-08-14T11:03:36Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Каменщик Р.Ю. Організація PR-діяльності на туристичному підприємстві (на прикладі Coral Travel): кваліф. робота за спеціальністю “Туризм”. Львів : ЛНУП, 2024. 81 с. На правах рукопису. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1793
dc.description 242 Туризм uk_UA
dc.description.abstract Анотація Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню організації PR-діяльності туристичних підприємств на прикладі Coral Travel. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретичні основи організації PR-діяльності на туристичному підприємстві. В другому розділі дослідження проведено аналіз використання інструментів PR в діяльності туристичного підприємства Coral Travel. Зроблено оцінку рівня ефективності реклами та PR-діяльності Coral Travel В третьому розділі роботи розроблено напрямки вдосконалення організації PR-діяльності туристичних підприємств. Запропоновані шляхи покращення управління взаємовідносинами зі споживачами туристичних послуг Coral Travel на основі CRM-системи. Ключові слова: PR-діяльність, маркетингові комунікації, реклама, ефективність, виставковий маркетинг, соціальні мережі. Annotation The qualification work is devoted to the study of the organization of PR activities of tourist enterprises on the example of Coral Travel. In the first section of the qualification work, the theoretical foundations of the organization of PR activities at the tourist enterprise are revealed. In the second section of the study, an analysis of the use of PR tools in the activities of the tourist enterprise Coral Travel was carried out. The level of effectiveness of advertising and PR activities of Coral Travel was evaluated In the third section of the work, directions for improving the organization of PR activities of tourist enterprises are developed. Proposed ways to improve the management of relationships with consumers of Coral Travel tourist services based on the CRM system. Keywords: PR activities, marketing communications, advertising, effectiveness, exhibition marketing, social networks. uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет природокористування uk_UA
dc.subject PR-діяльність uk_UA
dc.subject PR activities uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject marketing communications uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject effectiveness uk_UA
dc.subject виставковий маркетинг uk_UA
dc.subject exhibition marketing uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject social networks uk_UA
dc.title Організація PR-діяльності на туристичному підприємстві (на прикладі Coral Travel) uk_UA
dc.title.alternative Organisation of PR-activity at the tourist enterprise (based on the example of Coral Travel) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу