dc.description.abstract |
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню організації PR-діяльності
туристичних підприємств на прикладі Coral Travel.
В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретичні основи
організації PR-діяльності на туристичному підприємстві.
В другому розділі дослідження проведено аналіз використання
інструментів PR в діяльності туристичного підприємства Coral Travel. Зроблено
оцінку рівня ефективності реклами та PR-діяльності Coral Travel
В третьому розділі роботи розроблено напрямки вдосконалення організації
PR-діяльності туристичних підприємств. Запропоновані шляхи покращення
управління взаємовідносинами зі споживачами туристичних послуг Coral Travel
на основі CRM-системи.
Ключові слова: PR-діяльність, маркетингові комунікації, реклама,
ефективність, виставковий маркетинг, соціальні мережі.
Annotation
The qualification work is devoted to the study of the organization of PR activities
of tourist enterprises on the example of Coral Travel.
In the first section of the qualification work, the theoretical foundations of the
organization of PR activities at the tourist enterprise are revealed.
In the second section of the study, an analysis of the use of PR tools in the
activities of the tourist enterprise Coral Travel was carried out. The level of
effectiveness of advertising and PR activities of Coral Travel was evaluated
In the third section of the work, directions for improving the organization of PR
activities of tourist enterprises are developed. Proposed ways to improve the
management of relationships with consumers of Coral Travel tourist services based on
the CRM system.
Keywords: PR activities, marketing communications, advertising, effectiveness,
exhibition marketing, social networks. |
uk_UA |