Короткий опис(реферат):
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню ефективних видів реклами
для просування турпродукту на ринок туристичних послуг на прикладі
туристичного оператора Join Up!.
В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретичні засади
планування та організації рекламної діяльності туристичних підприємств.
В другому розділі дослідження проведено аналіз діяльності туристичного
підприємства Join UP!. на ринку туристичних послуг та зроблено оцінку переваг
і недоліків його рекламної кампанії.
В третьому розділі роботи розроблено напрямки розвитку рекламної
діяльності туристичного підприємства Join Up! на основі використання
інноваційних інструментів digital-маркетингу. Запропоновані зміни до
методичних підходів оцінки ефективності реклами в туристичній сфері.
Ключові слова: реклама, планування, організація, стратегія, рекламна
кампанія, digital-маркетинг, ефективність.
Annotation
The qualification work is devoted to the study of effective types of advertising
for the promotion of a tourist product on the tourist services market using the example
of the travel operator Join Up!.
In the first section of the qualification work, the theoretical principles of planning
and organization of advertising activities of tourist enterprises are disclosed.
In the second section of the study, the activity of the tourist enterprise Join UP!
was analyzed. on the market of tourist services and an assessment of the advantages
and disadvantages of its advertising campaign was made.
In the third section of the work, directions for the development of advertising
activities of the tourist enterprise Join Up! based on the use of innovative digital
marketing tools. Changes to methodical approaches to evaluating the effectiveness of
advertising in the tourism sector are proposed.
Keywords: advertising, planning, organization, strategy, advertising campaign,
digital marketing, efficiency.