dc.contributor.author |
Мудрик, Михайло Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-15T10:07:45Z |
|
dc.date.available |
2024-04-15T10:07:45Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Мудрик М.В. Формування інноваційно-технологічних конкурентних переваг в міжнародній економічній діяльності підприємства : магістерська робота. Львів, 2024. 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1498 |
|
dc.description |
Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини" |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Забезпечення конкурентних переваг діє на кожному етапі відтворювального процесу і
являє собою механізм. Забезпечення конкурентних переваг відбувається в процесі розвитку
міжнародного бізнесу. Кожен елемент забезпечення конкурентних переваг пов’язаний з поділом
праці, з відповідною спеціалізацією наявних спеціальних професійних груп на певних елементах.
Всі учасники відтворювального процесу є учасниками конкурентної боротьби, так як
забезпечення конкурентних переваг виступає на всіх етапах відтворювального процесу. Тому
тема формування конкурентних переваг підприємств на міжнародному ринку є актуальною.
Метою роботи став комплексний аналіз конкурентного середовища ТОВ «Меблевий» для
формування потужної конкурентної стратегії.
Основними завданням, що вирішені в роботі, є: проведення комплексного аналізу
конкурентного середовища ТОВ «Меблевий парк» та оцінки її виробничої стратегії, а також
розробка ключового напряму формування потужної конкурентної позиції у визначеному сегменті
національного ринку.
У роботі надано ґрунтовну характеристику підприємства, що було прийняте за базу
дослідження; визначені його головні переваги в обраному сегменті ринку. На основі використання
SWOT-аналізу виконано аналіз та оцінку конкурентного середовища ТОВ «Меблевий парк».
Розроблено рекомендації щодо формування потужної конкурентної позиції з урахуванням
специфіки функціонування обраного сегменту ринку та визначених на основі результатів SWOT аналізу стратегій розвитку.
Науковою новизною роботи є запропоновані локальні конкурентні стратегії, які є
складовими загальної конкурентної стратегії ТОВ «Меблевий парк». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Львівський національний університет природокористування |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентні переваги підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
competitive advantages of the enterprise |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародний ринок |
uk_UA |
dc.subject |
international market |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентна стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
competitive strategy |
uk_UA |
dc.subject |
організація виробництва |
uk_UA |
dc.subject |
production organization |
uk_UA |
dc.subject |
управління ризиками |
uk_UA |
dc.subject |
risk management |
uk_UA |
dc.subject |
експортна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
export activity |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
competitiveness |
uk_UA |
dc.title |
Формування інноваційно-технологічних конкурентних переваг в міжнародній економічній діяльності підприємства. |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Creation of innovative and technological competitive advantages in the international economic activity of enterprises. |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |