dc.contributor.author |
Кожель, Петро Орестович |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-10T13:17:47Z |
|
dc.date.available |
2024-04-10T13:17:47Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Кожель П.О. Стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії : магістерська робота. Львів, 2024. 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1416 |
|
dc.description |
Спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини" |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі розглядається конкурентоспроможність підприємств в контексті їх маркетингового забезпечення. З’ясовано суть брендування як важливого інструменту в міжнародному маркетингу. Обґрунтовано етапи стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії. Проаналізовано світовий ринок меблів та здійснено оцінку стану маркетингу в міжнародній меблевій індустрії. Визначено роль брендування у створенні конкурентних переваг на світовому ринку меблів.
Запропоновано стратегічні напрями розвитку маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії на основі впровадження маркетингових інновацій та вдосконалення управління брендом в системі маркетингу меблевого підприємства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Львівський національний університет природокористування |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
marketing |
uk_UA |
dc.subject |
брендування |
uk_UA |
dc.subject |
branding |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
marketing strategy |
uk_UA |
dc.subject |
меблева індустрія |
uk_UA |
dc.subject |
furniture industry |
uk_UA |
dc.subject |
ринок меблів |
uk_UA |
dc.subject |
furniture market |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
brand |
uk_UA |
dc.title |
Стратегії маркетингу та брендування в міжнародній меблевій індустрії. |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Strategies of marketing and branding in the international furniture industry. |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |