Аннотации:
Кваліфікаційна робота присвячена аналіз сучасного стану, проблем та перспектив розвитку електронної комерції у сфері торгівлі агропромисловими та продовольчими товарами в Україні у контексті європейської інтеграції.
Розкрито теоретичну сутність електронної комерції та онлайн торгівлі як складових електронного бізнесу, визначено їх переваги та недоліки для різних суб’єктів ринку. Дано характеристику основних організаційних форм та моделей онлайн торгівлі агропромисловими та продовольчими товарами. Описано особливості організації електронної комерції та застосування її технологій у сфері торгівлі агропромисловими та продовольчими товарами.
Здійснено аналіз економічного та інформаційного середовища та тенденцій розвитку електронної комерції в сфері торгівлі агропродовольчою продукцією в Україні. Досліджено особливості організації електронної комерції у сфері агробізнесу, зокрема торгівлі через тендерні майданчики та маркетплейси. Описано характер змін схильності споживачів до онлайн закупівель продовольчих товарів після російського вторгнення, дано характеристику вітчизняної системи електронної торгівлі у сфері продуктового ритейлу.
Обґрунтовано стратегічні напрями модернізації сфери електронної комерції у контексті інтеграції у Єдиний цифровий ринок Європейського Союзу. Визначено шляхи подолання організаційних проблем та розширення сфери застосування електронної комерції суб’єктами аграрного ринку