dc.contributor.author |
Прийма, Роман Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-09T15:53:37Z |
|
dc.date.available |
2024-04-09T15:53:37Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Прийма Р.В. Удосконалення стратегії управління товарообігом підприємств торгівлі (на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Л****»): магістерська робота. Львів, 2024. 104с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1383 |
|
dc.description.abstract |
Розкрито теоретичні та методологічні основи дослідження стратегії управління товарообігом підприємств торгівлі. Вивчено сутність та значення управління товарообігом для розвитку підприємств торгівлі. Досліджено особливості формування стратегії управління товарообігом у підприємствах торгівлі. Розглянуто методологічні підходи до удосконалення стратегії управління товарообігом підприємств торгівлі.
Здійснено оцінку стратегії управління товарообігом ТзОВ «Торговий дім Л****». Виявлено, що аналізоване підприємство володіє порівняно великим економічним та торгівельним потенціалом, що дозволяє йому ефективно оперувати товаропотоками на внутрішньому та зовнішньому ринках. В результаті аналізу встановлено, що у 2022 році показники діяльності підприємства, у зв’язку з війною, погіршились. Проаналізовано управління товарообігом ТзОВ «Торговий дім Л****», як основи формування стратегії розвитку підприємства. Здійснено оцінку обсягу та структури товарообігу досліджуваного підприємства. Проаналізовано динаміку основних чинників, які впливають на товарообіг підприємства, а саме фізичного обсягу продажів та ціни реалізації товару. Здійснено ABC-XYZ аналіз асортименту товарів ТзОВ «Торговий дім Л****», на основі якого запропоновано шляхи оптимізації товарно-асортиментного складу товарообігу.
Запропоновано базові підходи щодо вдосконалення стратегії управління товарообігом торгівельного підприємства. Запропоновано власне бачення місії, мети діяльності та базової стратегії розвитку ТзОВ «Торговий дім Л****». На основі результатів SWOT-аналізу сформовано стратегію управління товарообігом підприємства. Розроблено функціональну модель стратегії управління товарообігом ТзОВ «Торговий дім Л****» як сукупності товарної, цінової, конкурентної, маркетингової стратегій. |
uk_UA |
dc.publisher |
Львівський національний університет природокористування |
uk_UA |
dc.subject |
товарообіг |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство торгівлі |
uk_UA |
dc.subject |
споживчі запити |
uk_UA |
dc.subject |
управління товарообігом |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія управління товарообігом |
uk_UA |
dc.subject |
торгівельний потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
структура товарообігу |
uk_UA |
dc.subject |
асортимент |
uk_UA |
dc.subject |
товарна стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
цінова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентна стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення стратегії управління товарообігом підприємств торгівлі (на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Л****) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Improving the turnover management strategy of trade enterprises (on the example of Limited liability company Trading House of L****). |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |