dc.contributor.author |
Гейко, Юрій Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-21T13:06:24Z |
|
dc.date.available |
2024-03-21T13:06:24Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гейко Ю. М. Дослідження роботи електромагнітних форсунок бензинових двигунів : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 66 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1233 |
|
dc.description |
Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проведено аналіз досліджень стану питань діагностування, технічного обслуговування та ремонту систем упорскування бензину показав, що в даний час відсутні нормативи та рекомендації щодо термінів, змісту та методики робіт з очищення ЕМФ.
Проведено аналіз математичної моделі автомобіля, що дозволяє визначити показники тягово-швидкісних властивостей та паливної економічності автомобіля в різних режимах руху з урахуванням ступеня забрудненості ЕМФ.
Рекомендована періодичність ТО з очищення ЕМФ для автомобілів становить 30 тис. км. При поширенні цих даних на регіони з умовами експлуатації, що відрізняються, виникає необхідність їх коригування або використання методу прогнозування діагностичного параметра до моменту наступного обслуговування.
Розроблена методика підтримки ЕМФ у справному стані дозволяє підвищити ефективність експлуатації автомобіля. При цьому показники властивостей автомобіля (активної та екологічної безпеки) знаходяться у допустимих межах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Львівський національний університет природокористування |
uk_UA |
dc.subject |
двигун |
uk_UA |
dc.subject |
engine |
uk_UA |
dc.subject |
електромагнітна форсунка |
uk_UA |
dc.subject |
electromagnetic nozzle |
uk_UA |
dc.subject |
діагностування |
uk_UA |
dc.subject |
diagnosis |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження роботи електромагнітних форсунок бензинових двигунів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Study of the smoothness of the vehicle movement using internal suspension damping |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |