Короткий опис(реферат):
Проведено аналіз досліджень стану питань діагностування, технічного обслуговування та ремонту систем упорскування бензину показав, що в даний час відсутні нормативи та рекомендації щодо термінів, змісту та методики робіт з очищення ЕМФ.
Проведено аналіз математичної моделі автомобіля, що дозволяє визначити показники тягово-швидкісних властивостей та паливної економічності автомобіля в різних режимах руху з урахуванням ступеня забрудненості ЕМФ.
Рекомендована періодичність ТО з очищення ЕМФ для автомобілів становить 30 тис. км. При поширенні цих даних на регіони з умовами експлуатації, що відрізняються, виникає необхідність їх коригування або використання методу прогнозування діагностичного параметра до моменту наступного обслуговування.
Розроблена методика підтримки ЕМФ у справному стані дозволяє підвищити ефективність експлуатації автомобіля. При цьому показники властивостей автомобіля (активної та екологічної безпеки) знаходяться у допустимих межах.