Короткий опис(реферат):
Розглянута модель деформаційного проковзування колеса з пружною шиною по твердому дорожньому покриттю. Виявлено, що в процесі деформаційного проковзування, за рахунок розтягування матеріалу шини, при наявності проковзування колеса відсутні сліди його блокування при гальмуванні.
Розглянуто моделювання процесу зміни проковзування колеса при екстреному гальмуванні автомобіля, обладнаного АБС. Теоретичний аналіз даного процесу дозволяє оцінити стійкість і керованість колеса в кожній фазі екстреного гальмування автомобіля.
Розглянута методика оцінки працездатності гальмівної системи легкових автомобілів, обладнаних АБС, в дорожніх умовах. Наведено нормативні параметри, за якими проводитися оцінка працездатності гальмівної системи. Прописані умови проведення випробувань і спроектована схема майданчика дорожніх випробувань.
Наведені результати випробування автомобіля Daewoo Lanos та Mercedes-Benz 212D. За результатами обробки даних можна зробити висновок, що АБС справна, а розроблений комплекс дозволяє оцінити працездатність гальмівної системи та відповідає європейським нормам по величині гальмівного шляху та сповільненню у процесі гальмування.