Репозиторий Dspace

Оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції із використанням технологій обчислювального інтелекту

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мурський, Володимир Михайлович
dc.date.accessioned 2024-03-12T08:50:46Z
dc.date.available 2024-03-12T08:50:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції із використанням технологій обчислювального інтелекту. Мурський В.М. Кафедра інформаційних технологій – Дубляни, ЛНУП, 2024. 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1185
dc.description Спеціальність 126 «Інформаційні системи та технології» uk_UA
dc.description.abstract Виконано аналіз стану оцінення клієнтів інтернет-магазинів та завдання кваліфікаційної роботи. Подано особливості оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції на основі обчислювального інтелекту. Здійснено вибір методів обчислювального інтелекту для оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції. Виконано збір даних та вибір інструментарію для оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції. Проведено опис вибраних методів машинного навчання. Подано результати аналізу клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції. Наведено результати використання класифікатора випадкового лісу для оцінки клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції. Представлено результати використання штучної нейронної мережі для оцінки клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції. Розроблено заходи із охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях. Проведено визначення показників ефективності від оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції із використанням технологій обчислювального інтелекту. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Львівський національний університет природокористування uk_UA
dc.subject обчислювальний інтелект uk_UA
dc.subject computational intelligence uk_UA
dc.subject машинне навчання uk_UA
dc.subject machine learning uk_UA
dc.subject оцінення клієнтів uk_UA
dc.subject customer evaluation uk_UA
dc.subject інтернет-магазин uk_UA
dc.subject Internet-shop uk_UA
dc.subject сільськогосподарська продукція uk_UA
dc.subject agricultural products uk_UA
dc.title Оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції із використанням технологій обчислювального інтелекту uk_UA
dc.title.alternative Evaluation of customers of an online store selling agricultural products using computer intelligence technologies uk_UA
dc.type Other uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись