dc.contributor.author |
Мурський, Володимир Михайлович |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-12T08:50:46Z |
|
dc.date.available |
2024-03-12T08:50:46Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції із використанням технологій обчислювального інтелекту. Мурський В.М. Кафедра інформаційних технологій – Дубляни, ЛНУП, 2024. 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1185 |
|
dc.description |
Спеціальність 126 «Інформаційні системи та технології» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Виконано аналіз стану оцінення клієнтів інтернет-магазинів та завдання кваліфікаційної роботи. Подано особливості оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції на основі обчислювального інтелекту. Здійснено вибір методів обчислювального інтелекту для оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції. Виконано збір даних та вибір інструментарію для оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції. Проведено опис вибраних методів машинного навчання.
Подано результати аналізу клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції. Наведено результати використання класифікатора випадкового лісу для оцінки клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції. Представлено результати використання штучної нейронної мережі для оцінки клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції.
Розроблено заходи із охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях. Проведено визначення показників ефективності від оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції із використанням технологій обчислювального інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Львівський національний університет природокористування |
uk_UA |
dc.subject |
обчислювальний інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
computational intelligence |
uk_UA |
dc.subject |
машинне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
machine learning |
uk_UA |
dc.subject |
оцінення клієнтів |
uk_UA |
dc.subject |
customer evaluation |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет-магазин |
uk_UA |
dc.subject |
Internet-shop |
uk_UA |
dc.subject |
сільськогосподарська продукція |
uk_UA |
dc.subject |
agricultural products |
uk_UA |
dc.title |
Оцінення клієнтів інтернет-магазину продажу сільськогосподарської продукції із використанням технологій обчислювального інтелекту |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Evaluation of customers of an online store selling agricultural products using computer intelligence technologies |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |