Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Брікнер, Олег Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2024-03-10T12:38:46Z | |
dc.date.available | 2024-03-10T12:38:46Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Брікнер О. М. Обґрунтування методу динамометрування автомобільних двигунів : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1178 | |
dc.description | Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" | uk_UA |
dc.description.abstract | У роботі проведено аналіз гальмівних стендів для випробування ДВЗ й обґрунтовано доцільність застосування електричного гальмівного механізму. Електричні гальма дозволяють контролювати крутний момент і частоту обертання з високою точністю, що робить їх застосування оптимальними для вимірювання динамічних характеристик ДВЗ. Обґрунтовано методику та послідовність планування експерименту під час проведення динамометрування ДВЗ за допомогою валу відбору потужності є важливим етапом для отримання точних і достовірних результатів. Динамометрування використовується для вимірювання різних параметрів і характеристик двигуна таких як крутний момент , частота обертання та годинна витрата палива на різних режимах роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Львівський національний університет природокористування | uk_UA |
dc.subject | навантажувальний стенду для випробування двигунів | uk_UA |
dc.subject | loading stand for testing engines | uk_UA |
dc.subject | вал відбору потужності | uk_UA |
dc.subject | power take-off shaft | uk_UA |
dc.subject | ретардер | uk_UA |
dc.subject | retarder | uk_UA |
dc.title | Обґрунтування методу динамометрування автомобільних двигунів | uk_UA |
dc.title.alternative | Justification of the dynamometer method of automobile engines | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |