dc.contributor.author |
Брікнер, Олег Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-10T12:38:46Z |
|
dc.date.available |
2024-03-10T12:38:46Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Брікнер О. М. Обґрунтування методу динамометрування автомобільних двигунів : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1178 |
|
dc.description |
Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі проведено аналіз гальмівних стендів для випробування ДВЗ й обґрунтовано доцільність застосування електричного гальмівного механізму.
Електричні гальма дозволяють контролювати крутний момент і частоту обертання з високою точністю, що робить їх застосування оптимальними для вимірювання динамічних характеристик ДВЗ.
Обґрунтовано методику та послідовність планування експерименту під час проведення динамометрування ДВЗ за допомогою валу відбору потужності є важливим етапом для отримання точних і достовірних результатів. Динамометрування використовується для вимірювання різних параметрів і характеристик двигуна таких як крутний момент , частота обертання та годинна витрата палива на різних режимах роботи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Львівський національний університет природокористування |
uk_UA |
dc.subject |
навантажувальний стенду для випробування двигунів |
uk_UA |
dc.subject |
loading stand for testing engines |
uk_UA |
dc.subject |
вал відбору потужності |
uk_UA |
dc.subject |
power take-off shaft |
uk_UA |
dc.subject |
ретардер |
uk_UA |
dc.subject |
retarder |
uk_UA |
dc.title |
Обґрунтування методу динамометрування автомобільних двигунів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Justification of the dynamometer method of automobile engines |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |