Аннотации:
У даній роботі було проведено аналіз конструкцій підшипникових вузлів, зібраних з попереднім осьовим навантаженням. Проведено класифікацію підшипникових підшипників та вузлів, що збираються з попереднім осьовим навантаженням. Було також розглянуто умови забезпечення працездатного стану підшипникових вузлів і способи контролю величини попереднього осьового навантаження. Таким чином, існуючі прилади для вимірювання моменту сил опору обертанню підшипників не дозволяють з досить високою точністю визначити, який момент має вузол після регулювання.
Тому виникає потреба в удосконаленні збирання підшипникових вузлів автомобілів шляхом обґрунтування попереднього осьового навантаження підшипників.
Запропоновано вдосконалену методику розрахунку підшипникових вузлів на контактну довговічність, що враховує зусилля попереднього осьового навантаження підшипників при розрахунку еквівалентних навантажень
Розроблено вдосконалену технологію складання підшипникових вузлів з попереднім осьовим навантаженням підшипників, що дозволяє скоротити кількість перебірок підшипникового вузла при підборі товщини пакета регулювальних кілець з 5-8 до 2-3.