Аннотации:
Актуальність теми підтверджується тим, що під час демонтажу шпилькових з'єднань з різним технічним станом виникає пошкодження і руйнування різьбових деталей. Усунення залишків зруйнованих шпильок з корпусних деталей ускладнюється, особливо через обмежений доступ, що вимагає виконання додаткових допоміжних операцій або використання спеціальних пристроїв та інструментів.
Відомо, що основну частку складнощів ремонтних робіт сільськогосподарських машин становлять операції розбирання та складання, які або самі по собі, або у комбінації досягають 45%. Розглядаючи всі типи з'єднань деталей, різьбові переважають у більшості машин, агрегатів і вузлів, складаючи 60–80%. Серед різьбових з'єднань особливо виділяються шпилькові, які широко застосовуються у двигунах, трансмісії та ходовій частині автомобілів, тракторів та інших самохідних машин.