Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бойко, Борис Борисович | |
dc.date.accessioned | 2024-03-05T18:44:28Z | |
dc.date.available | 2024-03-05T18:44:28Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Бойко Б.Б. Обґрунтування розподілу наявного парку автомобілів транспортного підприємства з врахуванням параметрів потоку вимог на перевезення вантажів: кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 68с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1156 | |
dc.description | 208 "Агроінженерія" | uk_UA |
dc.description.abstract | Робота присвячена розв’язування типових виробничих задач розподілу наявного парку АТЗ по замовленнях у випадку, якщо ці замовлення виникають стохастично, тобто становлять випадковий потік подій. У цій роботі представлено найбільш вдалі варіанти розв’язування, які базуються на отриманні точного гарантованого розв’язку. Тому ця робота присвячена питанню складу парку АТЗ та маршрутизації АТЗ. Метою моєї магістерської кваліфікаційної роботи є досягнення максимальної прибутковості використання парку АТЗ при їх розподілі для виконання замовлень по перевезенню вантажів, які становлять випадковий потік подій. Предмет дослідження – вплив кількості та провізної здатності парку АТЗ на ефективність виконання замовлень з перевезення вантажів при стохастичному характері їх надходження. Об’єкти дослідження – потоки замовлень на перевезення вантажів, маршрути перевезення вантажів на одноразових випадкових замовленнях, парк вантажних АТЗ. В результаті експериментальної перевірки гіпотези про відповідність потоку разових замовлень потоку Пуассона встановлено, що за умовами свого виникнення він відповідає найпростішому потоку. Аналіз умов отримання замовлень у різних регіонах дозволив виділити три групи напрямків перевезення вантажів в залежності від співвідношення інтенсивності надходження разових замовлень до інтенсивності надходження автомобілів: привабливі напрямки – при значеннях співвідношення >1,05; звичайні напрямки – при співвідношенні інтенсивностей від 0,7 до 1,05 та непривабливі напрямки, для яких це співвідношення є меншим за 0,7. Перевірки методу на тестовій моделі показала, що МГМ з попередньою класифікацією демонструє, приблизно, на 11% меншу гарантовану тривалість доставки усіх вантажів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ | uk_UA |
dc.subject | розподіл | uk_UA |
dc.subject | distribution | uk_UA |
dc.subject | потоки замовлень | uk_UA |
dc.subject | order flows | uk_UA |
dc.subject | гарантована доставка | uk_UA |
dc.subject | guaranteed delivery | uk_UA |
dc.title | Обґрунтування розподілу наявного парку автомобілів транспортного підприємства з врахуванням параметрів потоку вимог на перевезення вантажів | uk_UA |
dc.title.alternative | Justification of the distribution of the existing vehicle fleet of the transport enterprise, taking into account the parameters of the flow of demands for cargo transportation | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |