Streszczenie:
Робота присвячена розв’язування типових виробничих задач
розподілу наявного парку АТЗ по замовленнях у випадку, якщо ці
замовлення виникають стохастично, тобто становлять випадковий потік
подій. У цій роботі представлено найбільш вдалі варіанти розв’язування, які
базуються на отриманні точного гарантованого розв’язку. Тому ця робота
присвячена питанню складу парку АТЗ та маршрутизації АТЗ. Метою моєї
магістерської кваліфікаційної роботи є досягнення максимальної
прибутковості використання парку АТЗ при їх розподілі для виконання
замовлень по перевезенню вантажів, які становлять випадковий потік подій.
Предмет дослідження – вплив кількості та провізної здатності парку АТЗ на
ефективність виконання замовлень з перевезення вантажів при
стохастичному характері їх надходження. Об’єкти дослідження – потоки
замовлень на перевезення вантажів, маршрути перевезення вантажів на
одноразових випадкових замовленнях, парк вантажних АТЗ. В результаті
експериментальної перевірки гіпотези про відповідність потоку разових
замовлень потоку Пуассона встановлено, що за умовами свого виникнення
він відповідає найпростішому потоку. Аналіз умов отримання замовлень у
різних регіонах дозволив виділити три групи напрямків перевезення
вантажів в залежності від співвідношення інтенсивності надходження
разових замовлень до інтенсивності надходження автомобілів: привабливі
напрямки – при значеннях співвідношення >1,05; звичайні напрямки – при
співвідношенні інтенсивностей від 0,7 до 1,05 та непривабливі напрямки,
для яких це співвідношення є меншим за 0,7. Перевірки методу на тестовій
моделі показала, що МГМ з попередньою класифікацією демонструє,
приблизно, на 11% меншу гарантовану тривалість доставки усіх вантажів.