Аннотации:
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних засад
організації, функціонування та розвитку ринку туристичних франшиз в Україні.
В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито сутність та особливості
становлення франчайзингу як виду економічної діяльності та досліджено особливості
функціонування міжнародних франчайзингових туристичних мереж в сучасних умовах.
В другому розділі дослідження проведено аналіз сучасного стану розвитку ринку
франчайзингових послуг в Україні. За результатами аналізу зроблено висновок, що на
вітчизняному ринку франчайзингу є багато проблем, які потребують вирішення, зокрема:
висока вартість франчайзингу; відсутність інституцій та асоціацій, які займаються
розвитком франчайзингу; потенційні українські франчайзі не мають достатніх знань щодо
створення та механізмів роботи франчайзингової системи.
В третьому розділі роботи розроблено шляхи розвитку ринку туристичних франшиз
в Україні на перспективу. При виборі стратегії розвитку франчайзингового туристичного
бізнесу рекомендовано враховувати три аспекти: фінансовий аспект; стратегічний аспект;
операційний аспект. Обґрунтовано ефективні підходи до вибору стратегії розвитку
франчайзингового туристичного бізнесу. Удосконалено підходи до обґрунтування вибору
франшизи в сучасних умовах функціонування вітчизняного туристичного ринку. The qualification work is devoted to the study of the theoretical and methodological
foundations of the organization, functioning and development of the tourist franchise market in
Ukraine.
In the first section of the qualification work, the essence and peculiarities of the
formation of franchising as a type of economic activity were revealed and the peculiarities of the
functioning of international franchising tourist networks in modern conditions were investigated.
In the second section of the study, an analysis of the current state of franchising services
market development in Ukraine was carried out. Based on the results of the analysis, it was
concluded that there are many problems in the domestic franchising market that need to be
solved, in particular: the high cost of franchising; lack of institutions and associations involved in
franchising development; potential Ukrainian franchisees do not have sufficient knowledge about
the creation and working mechanisms of the franchise system.
In the third section of the work, ways of developing the market of tourist franchises in
Ukraine for the future are developed. When choosing a strategy for the development of a
franchising tourist business, it is recommended to consider three aspects: the financial aspect;
strategic aspect; operational aspect. Well-grounded and effective approaches to choosing a
strategy for the development of a franchising tourist business. The approaches to justifying the
choice of a franchise in the modern conditions of functioning of the domestic tourist market have
been improved.