Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2961
Назва: Дослідження ефективності роботи паливних форсунок дизельного двигуна залежно від їх технічного стану
Інші назви: Research on the efficiency of diesel engine fuel injectors depending on their technical condition
Автори: Воньо, Степан Іванович
Ключові слова: Common Rail
Common Rail
паливна форсунка
fuel injector
діагностика
diagnostics
зворотний злив
back leak
Дата публікації: 2025
Видавництво: Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С.З. Гжицького
Бібліографічний опис: Воньо С. І. Дослідження ефективності роботи паливних форсунок дизельного двигуна залежно від їх технічного стану : кваліфікаційна робота. Львів, 2025. 65 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз причин відмов сучасних систем впорскування. Встановлено, що домінуючими дефектами є абразивний знос клапана-мультиплікатора та ерозійний знос розпилювача. За результатами експериментальних досліджень на діагностичному стенді з використанням тест-планів для форсунок Bosch 0 445 110 190 виявлено, що знос мультиплікатора призводить до критичного зростання зворотного зливу (до 88,4 мм³/цикл), що унеможливлює запуск двигуна. Знос розпилювача викликає збільшення циклової подачі на 9–15%, що призводить до димності та теплових перевантажень двигуна.
Опис: Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2961
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vonio_mag.pdfКваліфікаційна робота1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.