Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГородиловський, Володимир Павлович-
dc.date.accessioned2025-03-03T07:59:24Z-
dc.date.available2025-03-03T07:59:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГородиловський В. П. Удосконалення ремонту рамних конструкцій транспортних засобів : дипломна робота. Львів, 2024. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2315-
dc.descriptionСпеціальність 208 "Агроінженерія"uk_UA
dc.description.abstractШляхом проведеного комплексного аналізу подібних конструкцій доведено доцільність та можливість ремонту конструкцій рам транспортних засобів, які були пошкоджені поперечними наскрізними тріщинами. В середовищі програм кінцево-елементного аналізу запропоновано модель, яка дає можливість ясно визначати найраціональніші параметри елементів підсилення. Для конструкцій рам з лонжеронами типу швелер бажаними є накладки трапецеподібної, причому обидві повинні мати однакову конфігурацію, а розміри відрізнятись на значення, яке залежатиме від параметрів місць термічного впливу. Запропоновано методику зменшення напружень та деформації на кожному етапі розробки технологічного процесу відновлення зварюванням. Виявлено, що проміжок між зварювальними швами накладок, що є з обидвох сторін тріснутої деталі металевої конструкції, повинна визначатись залежно від режимів та параметрів зварювання і властивостей конструкцій рам транспортних засобів. Для запропонованої конструкції лонжерона рами, яка має товщину 8 мм, рекомендовано накладати паралельні зварювальні шви на відстані 20 мм. Цими діями можна забезпечити зниження на 12% деформацій та на 15% поточних напружень.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет природокористуванняuk_UA
dc.subjectрама транспортного засобуuk_UA
dc.subjectvehicle frameuk_UA
dc.subjectметодика зменшення напружень та деформаціїuk_UA
dc.subjectstress and strain reduction techniqueuk_UA
dc.subjectзварювальний шовuk_UA
dc.subjectweld seamuk_UA
dc.titleУдосконалення ремонту рамних конструкцій транспортних засобівuk_UA
dc.title.alternativeImproving the repair of vehicle frame structuresuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorodulovskiy_mag.pdfДипломна робота2,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.