Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2261
Назва: Дослідження режимів роботи електричного підсилювача рульового управління
Інші назви: Study of the operating modes of electric power steering
Автори: Федак, Назар Ігорович
Ключові слова: руль
steering wheel
підсилювач керма
power steering
комп'ютерна діагностика
computer diagnostics
Дата публікації: 2024
Видавництво: Львівський національний університет природокористування
Бібліографічний опис: Федак Н. І. Дослідження режимів роботи електричного підсилювача рульового управління : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 62 с.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано типи підсилювачів рульового керування, які застосовуються в автомобілях. Описано будову та принцип дії різних систем рульового керування, наведено їх переваги та недоліки . Описано процедуру діагностики та отримання даних із системи електричного підсилювача рульового керування автомобіля Renault Megane Досліджено залежність зміни крутного моменту на валу електродвигуна підсилювача керма від моменту на рульовому колесі при різних налаштуваннях блоку керування електропідсилювача. Пораховану штучну вентиляцію для зони технічного обслуговування. Пораховано економічний ефект застосування автомобіля із електричним підсилювачем відносно гідравлічного підсилювача.
Опис: Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2261
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedak_mag.pdfКваліфікаційна робота1,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.