Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2261
Назва: | Дослідження режимів роботи електричного підсилювача рульового управління |
Інші назви: | Study of the operating modes of electric power steering |
Автори: | Федак, Назар Ігорович |
Ключові слова: | руль steering wheel підсилювач керма power steering комп'ютерна діагностика computer diagnostics |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Львівський національний університет природокористування |
Бібліографічний опис: | Федак Н. І. Дослідження режимів роботи електричного підсилювача рульового управління : кваліфікаційна робота. Львів, 2024. 62 с. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано типи підсилювачів рульового керування, які застосовуються в автомобілях. Описано будову та принцип дії різних систем рульового керування, наведено їх переваги та недоліки . Описано процедуру діагностики та отримання даних із системи електричного підсилювача рульового керування автомобіля Renault Megane Досліджено залежність зміни крутного моменту на валу електродвигуна підсилювача керма від моменту на рульовому колесі при різних налаштуваннях блоку керування електропідсилювача. Пораховану штучну вентиляцію для зони технічного обслуговування. Пораховано економічний ефект застосування автомобіля із електричним підсилювачем відносно гідравлічного підсилювача. |
Опис: | Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт" |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/2261 |
Розташовується у зібраннях: | ОС «Магістр» / Master's degree |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fedak_mag.pdf | Кваліфікаційна робота | 1,65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.