Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиротюк, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2025-01-07T13:12:13Z-
dc.date.available2025-01-07T13:12:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСиротюк О. В.Удосконалення маркетингової діяльності аграрних підприємств : магістерська робота. Львів, 2024. 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1942-
dc.descriptionСпеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини"uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню чинників вдосконалення маркетингової діяльності аграрних підприємств. Досліджено основні детермінанти виникнення та розвитку аграрного маркетингу в Україні. Прослідковано особливості діяльності служб маркетингу підприємств аграрної сфери. Проаналізовано виробничі та економічні показники діяльності досліджуваного господарства. Визначено інтегральні показники ефективності ведення маркетингової діяльності ФГ «Білак» протягом досліджуваного періоду. Наведено перспективні напрямки розвитку маркетингової діяльності досліджуваного господарства, що полягає у формуванні власної служби маркетингу та застосування нових методів політики комунікації. За результатами оцінки запропонованих заходів складено та подано перспективний план маркетингових витрат на 2025 рік для фермерського господарства “Білак”.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет природокористуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectproduct policyuk_UA
dc.subjectполітика стимулювання збутуuk_UA
dc.subjectsales promotion policyuk_UA
dc.subjectмаркетинговий розвитокuk_UA
dc.subjectmarketing developmentuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності аграрних підприємств.uk_UA
dc.title.alternativeEnhancing the marketing strategies of agricultural enterprises.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:ОС «Магістр» / Master's degree

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна_Сиротюк (1).pdfКваліфікаційна робота2,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.