Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1793
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКаменщик, Регіна Юрієвна-
dc.date.accessioned2024-08-14T11:03:36Z-
dc.date.available2024-08-14T11:03:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКаменщик Р.Ю. Організація PR-діяльності на туристичному підприємстві (на прикладі Coral Travel): кваліф. робота за спеціальністю “Туризм”. Львів : ЛНУП, 2024. 81 с. На правах рукопису.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.lnup.edu.ua/jspui/handle/123456789/1793-
dc.description242 Туризмuk_UA
dc.description.abstractАнотація Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню організації PR-діяльності туристичних підприємств на прикладі Coral Travel. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретичні основи організації PR-діяльності на туристичному підприємстві. В другому розділі дослідження проведено аналіз використання інструментів PR в діяльності туристичного підприємства Coral Travel. Зроблено оцінку рівня ефективності реклами та PR-діяльності Coral Travel В третьому розділі роботи розроблено напрямки вдосконалення організації PR-діяльності туристичних підприємств. Запропоновані шляхи покращення управління взаємовідносинами зі споживачами туристичних послуг Coral Travel на основі CRM-системи. Ключові слова: PR-діяльність, маркетингові комунікації, реклама, ефективність, виставковий маркетинг, соціальні мережі. Annotation The qualification work is devoted to the study of the organization of PR activities of tourist enterprises on the example of Coral Travel. In the first section of the qualification work, the theoretical foundations of the organization of PR activities at the tourist enterprise are revealed. In the second section of the study, an analysis of the use of PR tools in the activities of the tourist enterprise Coral Travel was carried out. The level of effectiveness of advertising and PR activities of Coral Travel was evaluated In the third section of the work, directions for improving the organization of PR activities of tourist enterprises are developed. Proposed ways to improve the management of relationships with consumers of Coral Travel tourist services based on the CRM system. Keywords: PR activities, marketing communications, advertising, effectiveness, exhibition marketing, social networks.uk_UA
dc.publisherЛьвівський національний університет природокористуванняuk_UA
dc.subjectPR-діяльністьuk_UA
dc.subjectPR activitiesuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjecteffectivenessuk_UA
dc.subjectвиставковий маркетингuk_UA
dc.subjectexhibition marketinguk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.titleОрганізація PR-діяльності на туристичному підприємстві (на прикладі Coral Travel)uk_UA
dc.title.alternativeOrganisation of PR-activity at the tourist enterprise (based on the example of Coral Travel)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:ОС «Бакалавр» / Bachelor's degree

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Каменщик Р.Ю..pdf1,84 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.